תעודת הוראה ומה עוד?

הקונספט שמלווה את הפרסום של אחיה בשנה זו ואשר נגזר מהפעילות בשטח הוא: גם וגם במטרה להציג בפני המתעניינים את היתרונות הגדולים בלימוד באחיה.

באחיה מעניקים ללומדים תעודת הוראה מוכרת ממשרד החינוך אשר מקדמת בעבודה ובמשכורת,  אבל באחיה באים ואומרים אמירה נוספת ומשמעותית: אנחנו נותנים את התעודה המקצועית כמובן,  אבל לא רק אותה,  יש לנו ערך מוסף מעבר, ערך שיתן לך יכולות, כלים ודרכים לעסוק בחינוך

ולעשות את זה הכי טוב שיש.

גם כלים מקצועיים

המציאות המשתנה דורשת מכולנו להיות עם יד על הדופק ולמצוא מענים מתאימים לאתגרי התקופה בהתאם לכלים המתקדמים שיש, בדיוק בשביל זה מעדכנים באחיה את ‘כלי העבודה’ – כמו הכרות עם כלים טיפוליים שונים, הנחיית הורים, שיטות מיוחדות להקניית חומר לימודי, פתרונות לבעיות של ילדים מתקשים ועוד כלים מקצועיים שעושים את ההבדל ומעניקים ללומדים ארגז כלים רוחב, שימושי ויעיל בכל התחומים הקשורים בחינוך.

גם מרצים מהשורה הראשונה

השם של מקום לימוד נקנה הרבה בזכות המרצים שלו. המרצים המקצועיים של אחיה מתייחדים בעובדה שהם באים מהשטח וכל אחד מהם הוא מאסטר בתחומו. רק כך אפשר להבטיח את הטמעת החומר הלימודי בצורה מיטבית ומושלמת שתשמש את הלומד לאורך ימים ושנים.

ויש גם השמה

בסופו של יום מה שחשוב לתלמיד זו העובדה שהוא יכול בסיום הלימודים לפרנס כראוי, באחיה דואגים לתלמידים שיוכלו לממש את יכולותיהם ובמסגרת זו פועלים בשני זירות כדי לתת לכל לומד מענה מושלם בתחום ההשמה, במרכז הדיגטלי של אחיה מועלות עשרות משרות מדי שבוע ובהם הצעות עבודה שונות בתחום החינוך וכן יועץ השמה מיוחד אשר יוצר קשר עם המנהלים ואחראי  על יצירת ה’שידוך’ בין הצוות הניהולי ללומד שמחפש עבודה.

אחוזי ההשמה הגבוהים מדברים בעד עצמם.

גם אתה רוצה להירשם?

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להבטיח את מקומך בלימודי ההוראה של אחיה ובעז”ה להשתלב במערכות חינוך מובילות עם תעודת הוראה וכלים הכי מקצועיים שיש.