כנס השקה של פרויקטים התערבותיים בתלמודי תורה מבית אחיה בשיתוף עיריית בני ברק והתוכנית הלאומית 360

מנהל ת”ת נדבורנא, הרב גלבשטיין, פתח בסיפורו המרטיט את הכנס המרשים שהתקיים באחיה לציון השקת תוכניות ההתערבות בתלמודי תורה. הסיפור על ילד טוב, שרצה להצליח, אבל לא הבין את דברי הגמרא ומשם הדרך לירידה הייתה תלולה. לעומתו ילד אחר, שנתנו לו כלים להבין את הגמרא במסגרת תוכנית ההתערבות, הצליח להבין וללמוד.

בכנס השתתפו מנהלים ואישי ציבור ובמהלכו נשאו המנהלים דברים נרגשים.

הרב אברהם גומבו, מנהל אחיה הדגיש את  התועלת של התוכנית  למניעת פערים בין התלמידים וההשלכות המהותיות שלה לדורות הבאים.

הרב יצחק לוין – הודה לעירייה ולמנהלי הת”תים שנותנים לנו את המקום והאפשרות לעזור לילדים, הוא העלה על נס את הפעילות הברוכה  של האיש והאגדה – הרב שמעון קשש,  אשר מוביל את התוכניות המשמעותיות ועשה מהפך בתוכניות ההתערבות בעיר.

ראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין ציין שהוא כבר שמע זה מכבר על הפעילויות הכבירות של אחיה והא שמח להיות נוכח במעמד חשוב ומכונן שכזה.

סגן מנהל אגף החינוך ומנהל תוכנית 360 ב”ב – הרב שמעון קשש,  שיתף את הנוכחים ברצון  של העירייה לעזור לפרט ולכלל. הוא הודה לאחיה על שיתוף הפעולה הפורה רב השנים,  וקרא למנהלי הת”תים להציע רעיונות בהתאם לצרכים שלהם, ” אנחנו בעירייה נבחן את האפשרות ליישמם” .

הרב מרדכי אדלשטיין  רב שכונת נאות יוסף נשא דברי ברכה ושבח את אחיה, המהווה משכן לחינוך ילדי ישראל.

מנהלי ת”ת נשאו דברים נרגשים בשבח התוכנית והודו לצוות אחיה המקצועי העושה את עבודות נאמנה ומטמיע שיטות ודרכי פעולה בהנחלת לימוד הגמרא.

הכנס ננעל באווירה חגיגית- בסיפוק על העבר ובתפילה על העתיד.